Ideea care a stat în spatele Sigad încă de la început s-a cunatificat într-o simplă întrebare: ”Poate o singură platformă de mediu să unifice și să genereze corect toate datele, simplificând modul în care lucrăm?”. De atunci ne-am dedicat scopului de a ajuta angajații ce sunt angrenați în problematica de mediu pentru a elimina drumurile de multe ori interminabile du-te-vino între departamente, având acces la toate informațiile necesare raportărilor de mediu. Ne-am dorit o platformă actualizată legislativ care să devină un All in One în ceea ce privește raportările, fie că vorbim de AFM, Gestiunea Deșeurilor, SGR, ESG și nu numai.
În piață am identificat o nevoie de consistență și standardizare ce nu putea fi satisfăcută în totalitate de softurile existente sau care necesita alocarea unor bugete foarte mari de dezvoltare.
Astfel, ne dorim să anunțăm pornirea inițiativei noastre care are drept scop cautarea de parteneri ce sunt deschiși să se integreze cu platformele de raportare de mediu, indiferent că vorbim de Sigad sau de orice alt provider. Acțiunii noastre deja s-au alăturat jucători valoroși din domeniul mediului și nu ne vom opri aici. Asteptăm răspunsurile și altor actori importanți, printre care și Ministerul Mediului, unde am trimis o solicitare oficială ministrului Mircea Fechet.
Concret, ce ne dorim (indiferent că vorbim de Sigad sau orice alt soft de mediu):
- Acordul OIREP-urilor de a transmite informații într-un format digital din softurile de gestiune direct în platformele acestora, eliminand astfel munca manuală a responsabililor de mediu din cadrul companiilor (mai ales atunci când se lucrează cu mai multe OIREP-uri), de a transcrie datele pentru fiecare platformă în parte;
- Acordul Ministerului Mediului de a comunica datele aferente Gestiunii Deșeurilor direct în platfoma SIM dar și a datelor aferente raportărilor AFM în platforma acestora.
Noi ne angajăm sa facem aceste dezvoltări GRATUIT pentru clienții noștri ce folosesc platforma de mediu SIGAD. Tot ce ne dorim este să eficientizăm, să asigurăm trasabilitate și o mai bună transparență datelor printr-un mod de lucru digitalizat. Vă puteți imagina cât de ușor ar fi să avem nevoie de o singură platformă pentru a raporta către toate celelalte?
Câteva dintre lucurile pe care reușim să le rezolvăm concret:
- Nu mai este nevoie să se lucreze și să se transcrie datele manual către platforme multiple;
- Se elimină eroarea umana, ce poate duce la neconcordanțe și astfel la costuri ridicate nerealiste;
- Documentele se generează automat cu posibilitatea de a le semna digital direct în aplicație;
- Ai un istoric complet, transparență și trasabilitate pe întreg procesul;
- Se scutește timpul de lucru repetitiv și ineficient.
Esti colector, reciclator, OIREP sau comerciant/ producator și vrei să ni te alaturi? Completează formularul de mai jos iar noi te vom contacta.